Tájékoztatás

Tisztelt Lakosság!

A Békés Megyei Kormányhivatal bővítve az ügyfélszolgáltatás lehetőségét, a kormányablakkal nem rendelkező településen is biztosítja a helybeni ügyintézést a Békéscsabai Járási Hivatal Mobil Ügyfélszolgálata keretében.

Tájékoztatjuk leendő Ügyfeleinket, hogy

2019. május 30-án (csütörtök) 9:00 és 14:00 óra közötti időben

Szabadkígyós, Kossuth tér 5. szám előtt

a Kormányablak Busz a lakosság szolgálatára áll.

Az akadálymentesített Mobil Ügyfélszolgálaton lehetőség van valamennyi, a Kormányablakokban intézhető ügytípus intézésére, így többek között személyazonosító igazolvány, lakcímkártya, útlevél, vezetői engedély, ügyfélkapu vagy akár gépjármű ügyintézésre is.

A Mobil Ügyfélszolgálaton biztosított a bankkártyás fizetés, de a bankkártyával nem rendelkező ügyfelek az esetleges eljárási költséget akár postai csekken is megfizethetik a helyi postán.

Amennyiben a gépjármű ügyintézés keretében rendszámtábla kiadásával járó ügyintézési szándékuk van - a szükséges rendszámtábla típus rendelkezésre állásának teljes körű biztosítása érdekében - előzetesen szíveskedjenek jelezni 2019. május 29-én (szerda) 15.00 óráig a 66/528-325-ös telefonszámon.

Kérjük, szíveskedjenek ellenőrizni okmányaik érvényességét, hogy a fenti ügyfélszolgálati időben, helyben elintézhessék ügyeiket!