Tájékoztatjuk Önöket, hogy a
Szabadkígyósi Polgármesteri Hivatalban
a koronavírus-járvány miatt
2021.03.08. napjától szünetel az ügyfélfogadás.

Kérjük az ügyfeleket, hogy telefonon, e-mailben vagy az ASP rendszerben intézzék ügyeiket. A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei megtalálhatók Szabadkígyós Község Önkormányzat honlapján, a Polgármesteri Hivatal/Kapcsolat menüpont alatt. Felhívjuk figyelmüket, hogy az adó osztályon igényelhető csekkek a szabadkígyósi postán is megtalálhatók. Adóügyben tájékoztatás az alábbi telefonszámon kérhető: 06-70/457-2844

Személyes ügyintézést igénylő ügyek esetén kizárólag a 06-66/247-186 telefonszámon hétfőtől csütörtökig 8.00 – 12.00 óráig történő előzetes időpontegyeztetés alapján fogadja az ügyfeleket az ügyintéző. Felhívjuk figyelmüket, hogy a Polgármesteri Hivatalba történő belépéskor a szájmaszk és a bejáratnál kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező. 

Amennyiben papír alapú kérelmet nyújtanak be, a kitöltött nyomtatványt és a benyújtás elbírálásához szükséges mellékleteket kérjük, helyezzék el a Polgármesteri Hivatal (5712 Szabadkígyós, Kossuth tér 7.) bejárata mellett található postaládába, valamint a kérelmen tüntessék fel telefonos elérhetőségüket is.  

A Polgármesteri Hivatal telefonos ügyeleti rendje a következő:

Hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8:00 – 12:00 óráig

Megértésüket köszönjük!

Szabadkígyósi Polgármesteri Hivatal

Kategória: Egyéb