Tájékoztatjuk a szabadkígyósi lakosokat, hogy a szociális ellátásokhoz tartozó kérelmeket a veszélyhelyzet ideje alatt is benyújthatják hivatalunkhoz. A nyomtatványok elérhetők a www.szabadkigyos.hu honlapon a Polgármesteri Hivatal, Ügyintézés, Szociális ügyek menüpont alatt, illetve a kérelmek az ASP rendszeren keresztül elektronikusan is benyújthatók. Nyomtatvány kipostázására vonatkozó igényüket elküldhetik az igazgatas@szabadkigyos.hu, szak@oroscom.hu e-mail címekre nevük, lakcímük és telefonszámuk megadásával, és jelezhetik a 06-66/247-186, 06-66/247-580, 06-70/332-3500 telefonszámokon is.
Ezen kívül tájékoztatjuk azon lakosokat, akik rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre jogosultak, hogy a Kormány 88/2020.(IV.5) számú rendelete értelmében, a rendelet hatálybalépésekor fennálló és a veszélyhelyzet alatt lejáró rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság időtartama, valamint a hátrányos, halmozottan hátrányos helyzet fennállását megállapító határozat hatályának időtartama meghosszabbodik a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020.(III.11.) számú Korm. rendelet hatályvesztésének hónapját követő második hónap végéig.
Kérjük Önöket, ha van rá lehetőségük, elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségeit vegyék igénybe! Amennyiben papír alapon nyújtják be kérelmüket, a kitöltött nyomtatványt és a benyújtás elbírálásához szükséges mellékleteket (pl.: jövedelemigazolás) helyezzék a Polgármesteri Hivatal (5712 Szabadkígyós, Kossuth tér 7.) bejárata mellett található postaládába.
Megértésüket köszönjük!
Szabadkígyósi Polgármesteri Hivatal